19 Μαρ 2020

Τα Τεχνικά Χαρακτηριστικά του PS5 Αποκαλύφθηκαν



Στo reveal event της Sony για το PlayStation 5 ολοκληρώθηκε πριν από λίγο, με τον γνωστό designer της Sony, Mark Cerny, να αναλαμβάνει την παρουσίασή του. Μετά από 60 λεπτά ατελείωτων αναφορών σε specs του PS5, κομμάτια του hardware, τους λόγους πίσω από διάφορες επιλογές και τα τελικά τους αποτελέσματα, εμείς θα προσπαθήσουμε να μαζέψουμε όλα αυτά σε ένα μικρό (όχι τόσο μικρό) και βολικό βαλιτσάκι.
SSD και Gotta Go Fast με τα loading times

Η τεχνολογία συνεχίζει να βρίσκει νέους τρόπους να αυξήσει τα όρια της και με αυτήν αυξάνονται συνεχώς οι προσδοκίες του gamer κοινού, αλλά μαζί με εμάς και επιθυμία των developers να δημιουργήσουν κάτι για το οποίο θα αποκτήσουν υστεροφημία. Αυτό επηρεάζει και τη δημιουργία ενός παιχνιδιού. Μεγαλύτεροι χάρτες, περισσότερα game mechanics, περισσότερο content, αναλυτικά textures και σόι πάει το βασίλειο... Όλα αυτά δυστυχώς περιορίζονται από κάθε γενιά hardware και για αυτόν τον λόγο έρχεται η επόμενη να λύσει τα χέρια των developers με νέα πραγματάκια.

Ίσως η πιο σημαντική προσθήκη στη νέα κονσόλα της Sony (όχι μόνο στην κονσόλα Sony) είναι και αυτή του SSD δίσκου. Εργαλεία καλύτερης ποιότητας, οδηγούν προφανώς και σε καλύτερη τελική προσπάθεια. Συνεχίζοντας την αναλογία, o Mark Cerny ανέφερε, πως η ένταξη ενός SSD θα αναγκάσει τους developers να χρειαστούν ένα διάστημα χρόνου για να γνωρίσουν τις δυνατότητες του, τα όρια, αλλά και τις διαφορές που θα συναντήσουν συγκριτικά με τις αντίστοιχες του PS4. Σύμφωνα με τον lead designer του PS5, το διάστημα αυτό αναμένεται να είναι κοντά στον ένα μήνα, τον μισό χρόνο που χρειάστηκε για την ίδια διαδικασία πάνω στο PS4.

Μετά από το HDD bandwidth των 50-100 MB/s του PS4, η Sony στοχεύει τουλάχιστον στα 5GB/s του PS5, ελπίζοντας και στη σημαντική μείωση των loading times από τα 1GB σε 20 δευτερόλεπτα του PS4, στα 2GB σε 0,27 δευτερόλεπτα για το PS5.

Sony did not want to use a 10x faster SSD in the PS5 as the end-user result would only be twice as fast.
Ουσιαστικά, έχοντας έναν SSD θα βελτιωθεί αισθητά ακόμη και η οπτική παρουσία ενός παιχνιδιού, καθώς οι devs θα μπορέσουν υποθετικά να χρησιμοποιήσουν πιο εύκολα τα textures του παιχνιδιού και δεν θα χρειαστεί να βλέπουμε πλέον ασανσέρ να μας πηγαίνουν από τον έναν όροφο στον άλλο μέχρι να φορτώσουν τα πάντα.

Οι κύριοι στόχοι που θέλει να πετύχει η Sony με τον SSD, σύμφωνα με τον Cerny:

Loading του παιχνιδιού σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο
Κανένα loading screen
Περισσότερη ελευθερία στα designs των developers
Λιγότερα patch
Όπως είδατε, οι χρόνοι εγκατάσταση ή ακόμη και η εξάλειψη τους είναι σημαντική προτεραιότητα για τη Sony. "Δεν χρειάζεται να φτιάξετε νέα αρχεία με αποθηκευμένες τις αλλαγές. Άρα δεν θα υπάρχει η εγκατάσταση ενός παιχνιδιού, όπως τη γνωρίζετε σήμερα", δήλωσε ο Cerny.

Παρόλα αυτά, η επίτευξη των παραπάνω επιθυμιών της ομάδας designer του PS5, δεν είναι έργο μονάχα του SSD, αλλά και ενός custom flash controller, ο οποίος θα έρχεται με 6 ενσωματωμένα επίπεδα προτεραιότητας, κάτι που θα επιτρέπει στους developers να διαλέγουν ποια στοιχεία του παιχνιδιού τους θα εμφανίζονται πρώτα στον παίκτη. Όσοι θα κάνουν τη μετάβαση από τα PS4 σε PS5, έχουν ήδη "γεμάτο" library, ο Cerny προτείνει να χρησιμοποιήσετε έναν HDD, ώστε ο SSD να μείνει άδειος για τις κύριες λειτουργίες της κονσόλας. Εάν όμως θέλετε περισσότερο αποθηκευτικό χώρο στον SSD σας, τότε θα υπάρχει και η δυνατότητα των M.2 NVMe drives (όπως και στην περίπτωση της κονσόλας άλλης μίας μεγάλης εταιρείας), για την επέκταση μνήμης.

GPU και Backward Compatibility

Περνώντας στη GPU, εδώ έχουμε μια custom κάρτα RDNA 2-based AMD GPU. Ακούγοντας τις επιθυμίες της Sony, η AMD περιόρισε την κατανάλωση ρεύματος της GPU, αξιοποιώντας τα χαρακτηριστικά της για την καλύτερη δυνατή απόδοση. Ο Cerny δήλωσε σε αυτό το σημείο, πως στόχος είναι να δουν οι παίκτες την ίδια χρονική περίοδο με την κυκλοφορία του PS5, GPU στην αγορά με παρόμοια χαρακτηριστικά. Αυτό θα αποδείξει την πολυτιμότητα των ενεργειών της εταιρείας και ότι η Sony δεν χρησιμοποιεί απλές κάρτες γραφικών, που υπάρχουν σε ράφια καταστημάτων.


Αλλάζοντας θέμα, η Sony επιβεβαιώνει επίσημα το backward compatibility του PS5 με τα PS4 και PS4 Pro, μέσω του legacy mode, ενώ για next-gen παιχνίδια το PS5 θα βρίσκεται σε native mode. Ακόμη και κατά τις πρώτες ημέρες της κυκλοφορίας του, το PS5 θα μπορεί να "τρέχει σχεδόν όλα" τα 100 πιο δημοφιλή παιχνίδια του PS4 (ταξινομημένα ανάλογα με το συνολικό playing time).


Η χρήση 3D Audio στο PS5
Ένα εκ των νέων features του PS5 θα είναι και το 3D audio, μια λειτουργία που θα επιτρέψει στους developers να δημιουργήσουν σε πολλαπλά επίπεδα, πέρα του gameplay και της οπτικής παρουσίας.

Οι κύριοι στόχοι, που θέλει να πετύχει η Sony με το 3D Audio:

Καλύτερη ποιότητα ήχου για όλους, ανεξαρτήτως εξοπλισμού (soundbars ή συστήματα home theater)
Περισσότερες πιο προχωρημένες πηγές ήχου σε παιχνίδια, θέλοντας να υπάρχει περισσότερη έμφαση στη σημασία οποιουδήποτε ήχου μέσα σε ένα παιχνίδι
Πλήρης εμβύθιση των παικτών στα παιχνίδια τους
Μπορεί o 3D ήχος να είναι πιο ακριβής στα ακουστικά, όμως η Sony χρησιμοποιεί εικονικό ήχο surround για τα ηχεία τηλεοράσεων, ουσιαστικά προσομοιώνοντας 3D ήχο.

Τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του PS5 έγιναν εν τέλει γνωστά, με τα κύρια στοιχεία του hardware να έχουν ως εξής:

CPU: 8x Zen 2 Cores στα 3.5GHz

GPU: 10.28 TFLOPs, 36 CUs στα 2.23GHz

πηγή ign.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μην ρωτάτε άσχετα πράγματα με το post.Ότι θέλετε στο chat η στο ps3jailbreakgreece@gmail.com