8 Μαΐ 2012

Fifa 13.Οι πρώτες πληροφορίες και εικόνες


Μπορεί ακόμη ο Οκτώβρης να είναι μακριά για την κυκλοφορία του Fifa 13 όμως η ΕΑ έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες του παιχνιδιού καθώς και τις βελτιώσεις που θα έχει.

Player Impact Engine: Η μηχανή φυσικής που γνωρίσαμε στο FIFA 12 έρχεται ανανεωμένη στο FIFA 13. Η ΕΑ υπόσχεται, πώς δε θα υπάρξουν ξανά αφύσικα και "ρομποτικά" animations, όταν οι παίκτες διεκδικούν σώμα με σώμα τη μπάλα. Η Player Impact 2.0 έχει τροποποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, προσθέτοντας και ένα σημαντικό αριθμό μεταβλητών σύγκρουσης, για τα σώματα των παικτών από το σημείο των γοφών και πάνω.

Complete Dribble: Όσοι παλιότερα, είχατε συνηθίσει να ντριπλάρετε απλά αλλάζοντας πολύ γρήγορα κατευθύνσεις, ξεχάστε αυτή τη τακτική στο FIFA 13, καθώς ένα νέο σύστημα ελιγμών θα κάνει την εμφάνιση του.

Tactical Free- Kicks: Τα ελεύθερα χτυπήματα στο επόμενο FIFA, επαναπροσδιορίζονται χάρη στο ανανεωμένο σύστημα εκτελέσεων. Πάνω από 3 παίκτες μπορούν να συνδυαστούν γύρω από τη μπάλα. Από εδώ και στο εξής, θα μπορούμε να προσποιηθούμε κατά την εκτέλεση του σουτ και να συνεργαστούμε με κάποιον κρυφό επιθετικό, που θα βγαίνει πίσω από το αντίπαλο τείχος. Ενώ από αμυντικής άποψης, θα υπάρχει η δυνατότητα να φτιάχνουμε ένα τείχος με παίκτες γύρω από αυτό, ενισχύοντας το και να στείλουμε έναν να βγει μπροστά και να τη μπλοκάρει.

Attacking AI: Η επιθετική AI που γνωρίσαμε στο προηγούμενο FIFA επιστρέφει και αυτή με αισθητές βελτιώσεις, με τους παίκτες της CPU να έχουν βελτιωμένες ρουτίνες τρεξίματος και να καλύπτουν καλύτερα τους χώρους αλλά και περισσότερες επιλογές "πρόβλεψης" της μπαλιάς του αντίπαλου επιθετικού. Επιπλέον, οι επιθετικοί θα είναι εξυπνότεροι την ώρα που θα κινούνται πάνω στην αμυντική γραμμή μας, περιμένοντας υπομονετικά να δεχτούν τη μπάλα και να βρεθούν τετ-α-τετ με τον τερματοφύλακα.

Εκτός όλων αυτών των αναβαθμίσεων, ο Rutter ανέφερε ότι ο ετήσιος ποδοσφαιρικός τίτλος θα δεχθεί ακόμα περισσότερες αλλαγές και βελτιώσεις, όπως καινούργιες πάσες, φάλτσα, περισσότερα και ομαλότερα animations για τους τερματοφύλακες. Και οι πανηγυρισμοί θα συνάδουν με την ατμόσφαιρα του εκάστοτε αγώνα. Επιπροσθέτως, οι δημιουργοί, επιτέλους, σκοπεύουν να διορθώσουν και τη συμπεριφορά των διαιτηών.

Τέλος, ακόμα μια μεγάλη βελτίωση που υπόσχεται η ΕΑ όπου στο συγκεκριμένο τομέα έχει μείνει στάσιμη τα τελευταία δύο χρόνια, είναι τα γραφικά. Η εταιρία θα υιοθετήσει ένα Dimensional Imaging software, που θα προσφέρει μοναδικές οπτικές -ανά παίκτη- αλλαγές, με τις κινήσεις να απεικονίζουν τεράστια διαφορά που θα τους καθιστά να διαφέρουν με γυμνό μάτι από τη κεντρική κάμερα του παιχνιδιού αλλά και να έχουν ανεπτυγμένο facial animation ανά τη περίσταση.



2 σχόλια:

  1. Καλά. Ας φτιάξουν πρώτα το εμετικό online με τις τυχαίες αποσυνδέσεις και τα προβληματικά NAT types και μετά ας ασχοληθούν με το gameplay. Για πρώτα φορά εδώ και χρόνια, πρώτα θα δω και μετά θα αγοράσω. Φέτος τα μετάνιωσα τα 20 ευρώ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω ρε Μάνο μη μου τα κάνεις αυτά πρωί πρωί χαχαχαχαα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μην ρωτάτε άσχετα πράγματα με το post.Ότι θέλετε στο chat η στο ps3jailbreakgreece@gmail.com